سلفی گرفتن همانا و مرگ همانا
نوشته شده توسط : سالیان

سلفی های خطرناک

اما متاسفانه  اخیرا حوادث مرتبط با سلفی گرفتن در ایران افزایش یافته است. از آنجا که اپیدمی سلفی گیری در سراسر جهان فراگیر شده،مردم ایران نیز از آن مستثنی نشده و به جرگه عظیم سلفی گیران پیوسته اند. از سوی دیگر باید گفت ایرانیان نیز از حوادث و بلایای این اپیدمی مصون نمانده و برخی هموطنانمان قربانی آن شده اند.

اولین حادثه سلفی گیری در ایران زمانی اتفاق افتاد که 24نفر از دانشجویان اردبیلی پس از پایان امتحانات دی 93 تصمیم گرفتند برای خداحافظی به دریاچه شورابیل بروند و دسته جمعی روی دریاچه یخزده چند عکس سلفی به یادگار بگیرند.

ضخامت یخ دریاچه کم بود و فشار ناشی از وزن دانشجویان باعث شکسته شدن یخ دریاچه شد و 18 نفر از آنها به زیر آب رفتند! اگرچه 16 نفر از دانشجویان در همان لحظات اولیه حادثه توسط مردم حاضر در محل از آب بیرون کشیده شدند اما متاسفانه 2 دختر دانشجو به علت آشنا نبودن با فنون شنا غرق شده و به اعماق دریاچه فرو رفتند. نیروهای امداد پس از سه ساعت تلاش موفق به یافتن این دو در عمق سه متری دریاچه شدند،ولی متاسفانه کار از کارگذشته بود و آب یخ دریاچه شورابیل در همان دقایق اولیه جان دو دختر را گرفته بود. یکی دیگر از سلفی های مرگبار ایرانی هفدهم اردیبهشت اتفاق افتاد. در این حادثه دختر 19 ساله که همراه مادرش در قالب یک تور گردشگری به ماکو سفر کرده بود در هنگام گرفتن عکس سلفی در لبه آبشار رودخانه «ساری سو» ناگهان زیر پایش خالی شد و به داخل رودخانه سقوط کرد.در این حادثه گروه آتش نشانی برای نجات دختر بلافاصله در محل حاضر شدند ولی گویا دخترک در همان لحظه سقوط جان خود را از دست داده بود و آتش نشانان تنها توانستند پیکر بی جان او را از آب بیرون بکشند.




:: موضوعات مرتبط: تفریحات گردشگری , ,
:: بازدید از این مطلب : 81
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 16 خرداد 1396 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: